PolupansionNa plažiSportski sadržajiBarKlimaSefKablovska TV

Hotel Sevkibey, Alanja

KLIKNITE NA www.amostravel.rs/aranzmani/alanja-letovanje-2016 ZA CELOKUPNU PONUDU HOTELA U ALANJI!

OPIS HOTELA

Lokacija: Alanja – Oba, ima svoj deo peščane plaže 4km od centra Alanje, 144km od centra Antalije, 134km od aerodroma Antalija.Hotel Sevki Bey nalazi se u Alanji. Udaljen je 4 km od centra grada i 134 km od aerodroma u Antaliji. Od hotelskih sadražaja na raspoljaganju su Vam restoran, lobi, bazen, bar na bazenu, snek bar, baštu, igralište za decu, dečiji bazen i biblioteku.

Plaža: Hotel ima svoj deo na peščanoj plaži od koje je udaljen oko 20m (hotel je uilicom odvojen od plaže. Ležaljke i suncobrani oko bazena su besplatni dok se na plaži plaćaju.

Sobe: TV sa satelitskim i muzičkim kanalima, klima, kupatilo sa kadom ili tušem, francuski balkon, telefon, sef i mini bar.

Hotelski sadržaji: Otvoreni bazen, biblioteka, pikado, stoni tenis.

Način služenja obroka: Švedski sto

Ukratko o Alanji

Put od aerodroma do Alanje traje oko 100-120 minuta i za to vreme ćete upoznati najlepši predeo turske rivijere, mesto gde planinski masiv Taurus ne dozvolja lošem vremenu da priđe Alanji, a zadržava topao vazduh koji svakako prija uz toplo Mediteransko more. Pre no što uđete u grad, zadiviće Vas veličanstven pogled na `Krunu Alanje` – zidine utvrđenja koje je bilo odbrambeno uporište od okrutnih gusara koji su harali Sredozemljem. Bulevar Ataturk je najlepša ulica u Alanji sa palmama, eukaliptusima, fikusima i strelicijumima, a u poprečnim ulicama hladovinu prave drvoredi narandže i nara. Alanju zapljuskuju šljunkovita i peščana Kleopatrina plaža dugačka 3 km i Ataturkova tj. Alanjina plaža čiji se kraj ne vidi golim okom. Ulaz na plažu se ne plaća, a tamo možete iznajmiti suncobrane i ležaljke ukoliko su Vam potrebne. Zalazak sunca ostavlja poseban utisak i doživljaj koji će Vas uvek podsećati na jedan od najlepših ili možda čak i najlepši odmor.

Grad, tvrđavu i okolinu sa rekom Dimcaj i pećinom možete najbolje upoznati sa našim vodičem koji će ponuditi brojne ekskurzije i organizovati Vaš odmor tako da Vama ostaje da se samo opustite i uživate! Noćni provod u ovom gradu se može uporediti sa provodom u najboljim letovalištima Mediterana! Klubovi i diskoteke Robin Hood, Havana club, Bistro Bellman, Queens Garden, noćno krstarenje sa pena žurkom i mnoge druge atrakcije će Vas uvek asocirati na nezaboravno leto u Alanji.

Preporučujemo izlete: jeep safari, krstarenje brodom, tursko kupatilo, rafting (splavarenje), Pamukkale, tursko veče, jednodnevni izlet u Izrael, Troya šou, noćno krstarenje, reka Manavgat koja se uliva u more i vodopad Manavgat, obilazak Alanje, pećine Damlatas i reke Dimcaj, akva park, obilazak Perge-Aspendos-Side…

  • CENOVNIK
  • USLOVI PLAĆANJA
  • PROGRAM PUTOVANJA
  • NAPOMENE

*Zbog svakodnevnog ažuriranja cenovnika na sajtu, za kompletnu ponudu pozovite agenciju!*

Uslovi plaćanja:

– 30% prilikom prijavljivanja, ostatak najkasnije 15 dana pre datuma polaska na put.

– Čekovima gradjana

– Platnim karticama: DINA, MASTER, MAESTRO, VISA

– Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke na dan uplate.

BB/1

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan: BEOGRAD -ALANJA: Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu, ispred šaltera agencije dva (2) sata pre poletanja aviona. Sletanje u Alanju. Transfer autobusom sa antalijskog aerodroma do izabranog hotela. Smeštaj. Noćenje.

2. dan – pretposlednji dan: Doručak. Boravak u hotelu na bazi izabrane i plaćene usluge. Vreme predviđeno za odmor, individualne aktivnosti i fakultativne izlete. Noćenje.

Poslednji dan: ALANJA– BEOGRAD: Doručak ili lanč paket (u slučaju ranijeg leta). Slobodno vreme do napuštanja soba (12 h) ili do dogovorenog polaska na transfer. Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Dolazak u Beograd nakon dvočasovnog leta. Kraj programa.

NAPOMENE:

– Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
– Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
– Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj turskoj kategorizaciji.
– Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija prosleđuje Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
– Sve sobe u svim hotelima u Turskoj u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
– Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 14h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 12h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
– U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja-izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
– U slučaju večernjih i noćnih letova, u zavisnosti od raspoloživosti i dozvola avio kompanije, obrok u avionu zamenjuje obrok u hotelu. U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, prvi obrok je u avionu i većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz hotela, pa samim tim nije određena usluga kojom počinju i završavaju boravak, jer se uključuju u All Inclusive koncept hotela.
– Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šorcu, formalan način oblačenja).
Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
– Vreme trajanja transfera od aerodroma Antalija do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
– Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
– Vremena leta su podložna izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, ili putem oglasne table, najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Turske. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
Avio karte dobijaju se na aerodromu dva sata pre leta. Po preuzimanju karata potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. U letnjoj sezoni je zbog gužve na aerodromu za ovo potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme, odnosno 2 sata pre leta.
– Putnici mogu nositi do 20 kg prtljaga koji se predaje prilikom čekiranja i jednu torbu kao ručni prtljag. U ručnom prtljagu nisu dozvoljene makazice, manikir setovi i drugi oštri metalni predmeti, kao ni bilo koja vrsta tečnosti, što je propisano pravilima reda i poslovanja svih avio kompanija. Organizator putovanja ne preuzima odgovornost za izgubljeni, oštećeni ili ukradeni prtljag. Sva svoja prava u vezi sa prtljagom koji je izgubljen ili oštećen, putnik ostvaruje obraćajući se direktno prevozniku ili pružaocu usluge smeštaja, prema međunarodnim ili domaćim propisima i važećim uzansama.
– Osoblje avio-kompanije ima pravo da po sopstvenoj proceni ne dozvoli ukrcavanje trudnici, osim ako ona ima potvrdu od lekara kojom se potvrđuje da je sposobna za let avionom. Te potvrde imaju rok važenja, pa na to treba obratiti pažnju kako prilikom polaska na put, tako i prilikom povratka.
– Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
– Predstavnici i autobusi za transfer čekaju putnike na aerodromu u Turskoj i imaju oznake agencije radi lakšeg prepoznavanja. Propisi vodičima ne dozvoljavaju okupljanje grupe u aerodromskoj zgradi, tako da se putnici sačekuju neposredno po izlasku iz zgrade. Zbog velikog broja hotela i putnika, ponekad nije moguće da vodič sve putnike isprati do recepcije. Vodič obilazi sve hotele u roku od 48 časova po dolasku. Na oglasnoj tabli, putem info pisma, ili na drugi način vodič će ostaviti svoj broj telefona i informisati putnike o vremenima info-sastanaka i izleta. U slučaju bilo kakvog problema mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info-sastanku ili telefonom prvih dana boravka, da bi se na to moglo reagovati. Reklamacije zbog problema za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
– Minimalan broj za realizaciju putovanja je 100 putnika. Za polaske u kojima je prijavljen manji broj putnika od minimalno predviđenog, organizator putovanja ima pravo prebacivanja putnika na direktan let ili preko drugih aerodroma.
– U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika, agencija zadržava pravo otkaza putovanja o čemu je dužna da putnika obavesti minimum 5 dana pre polaska.

Alanja

Karaburun

Okurcalar

Incekum

Avsalar

Turkler

Konakli

Obagol

Kestel

Kargicak

Mahmutlar

Google PlusInstagram
YUTA

0117700050
0603033623
0603033624
Makenzijeva 44, Beograd
(Kod Kalenić pijace)
MAPA
amostravelbeograd @gmail.com
Pon-Pet: 09-20 časova
Subota: 09-15 časova