APARTMANI ANGELICA, Krit- Agia Marina/Hanja

Najam apartmanaBazenKlimaSefKuhinja

APARTMANI ANGELICA, Krit- Agia Marina/Hanja

www.villa-angelica.gr

Opis smeštaja

Lokacija: nalaze se 100 m od peščane plaže, 8km od Hanje prema Platanjasu, u blizini  prodavnica, taverni, autobuske stanice.

Hotelski sadržaji: studija i apartmani, bazen.

Sobe: studija/apartmani imaju mini kuhinju, kupatilo, klimu (uz doplatu), sef (uz doplatu). Apartmani imaju odvojenu spavaću sobe od dnevne sobe sa kuhinjom.

Usluga: Najam

 

Ukratko o Kritu

Sa površinom od 8.261 kvadrata, Krit je najveće ostrvo u Grčkoj i peto u Mediteranu, posle Sicilije, Korzike, Sardinije i Kipra. Nalazi se na raskrsnici tri kontinenta Evrope, Azije i Afrike. Zapljuskuju ga tri mora Libijsko, Egejsko i Jonsko. Maksimalna širina ostrva je 60 km a maksimalna dužina 260 km. Obala je vrlo razuđena sa dosta zaliva, poluostrva, rtova i uvala i dužine od 1.046 km. Krit ima blagu mediteransku klimu. Na ostrvu ima oko 500.000 stanovnika koji uglavnom žive u gradovima. Glavni grad ostrva je Iraklion.

  • CENOVNIK LETO 2014-K
  • NAČIN PLAĆANJA ARANŽMANA
  • PROGRAM PUTOVANJA
  • NAPOMENE

Grcka- Krit- Hanja- hoteli- cenovnik-Angelica Apartments

 

 

 

 

– Popust za decu u paket aražmanu se odnosi samo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se plaća i uzima po ličnom zahtevu, a u nekim hotelima može biti besplatno.

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

• Povratna avio karta na relaciji Beograd – Krit – Beograd (čarter let)
• Transferi na Kritu aerodrom – hotel – aerodrom
• Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika (10 noćenja)
• Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

 – Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 38.28€ za odrasle i decu preko 5 godina, i 16.28€ za decu od 2-5 godina (taksa u Beogradu 15.30€, taksa u Grčkoj 22€, DCV taksa 0,98eur); deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu.

–  Administrativni troškovi 15

- Usled promene cena na tržištu nafte, moguće je uvoñenje doplate za gorivo (YQ taksa) čiji iznos je podložan promeni, 5 dana pre polaska na put. Plaćanje ove doplate je obavezno i za putnike koji su aranžman platili u celosti pre njenog uvoñenja.

- Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)

- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje. Putno osiguranje se preporučuje za ulazak na teritoriju zemalja EU, te putnici samo snose odgovornost da u slučaju neobezbeñenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti budu sprečeni da uñu na teritoriju istih.

- Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika

PLAĆANJE JE U DINARSKOJ PROTIVVREDNOSTI PO PRODAJNOM  KURSU POSLOVNE BANKE NA DAN UPLATE

 Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana.
– Kreditne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina i Diners (isti uslovi kao gotovina),
– Čekovi građana
– Uplata preko računa firme

1. dan Beograd – Krit: Početak programa putovanja sastankom učesnika putovanja na aerodromu Beograd kod šaltera br.705 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona. Pristupanje šalteru za predaju prtljaga, pristupanje šalteru za pasošku kontrolu. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti). Noćenje.

2. do 10. dan – Krit : Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.

11. dan Krit – Beograd: Napuštanje soba do 12h, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd.

NAPOMENA ZA GOSTE KOJI KORISTE SAMO AVIO PREVOZ: Molimo Vas da najkasnije 24h pred povratak kontaktirate našeg predstavnika na destinaciji, kako biste saznali tačno vreme povratka. Kontakt našeg predstavnika ćete dobiti na aerodromu Nikola Tesla, na šalteru agencije prilikom preuzimanja putne dokumentacije.
VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD: Molimo sve putnike da nam dostave tačne brojeve mobilinih telefona kako bismo bili u mogućnosti da Vas o tačnom vremenu leta, odnosno sastanka putnika na šalteru agencije na aerodromu Nikola Telsa, obavestimo putem SMS-a, najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda 24h pre polaska na put, obavezno kontaktirajte agenciju!

Putna dokumentacija će Vam biti uručena na našem šalteru 2 sata pre zvanično objavljenog vremena poletanja. Po putniku je dozvoljeno nošenje 20kg prtljaga kao i 1 komad ručnog prtljaga koji odgovara standardu AIR SERBIA-e. Let po pravcu traje oko 1h i 55 min.

Avio prevoznik je AIR SERBIA. Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, kafom i sokovima. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla. Čarter letovi su obično rano jutarnji ili u predvečernjim satima. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.

 – Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora

- Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Putnici koji u pasošu imaju kao mesto rođenja navedeno Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska (postoji mogućnost zabrane ulaska).

– Molimo Vas da konsultujete Konzularno odeljenje Grčke Ambasade. Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (Odnosi se posebno na devojačko prezime putnice, skraćeni oblici imena i sl.).

– Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. Takođe, za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripada putniku.

- Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže obezbeđena novčana sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.

- Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 16h a moze biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu.

- U većini hotela je treći ležaj drugačijih karakteristika (manji od normalnog, pomoćni ili krevet na rasklapanje) što se može odraziti na komfor putnika. 

– Navodima o posedovanju određenih usluga hotela, samo se predviđaju mogućnosti korišćenja istih i ne predstavljaju obavezno besplatno korišćenje ako drugačije nije napomenutom opisom.

– Za takvu vrstu usluga je moguća naplata na licu mesta od strane recepcije hotela (internet, sefovi, depoziti za peškire, sportski tereni i sl.)

- Opisi plaža su generalni te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.

– Takođe se u opisima može razlikovati stanje na kopnenom delu od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)

– Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi 

 – Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije, a putnici ce najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.

– U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela. Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe (tuš kada ili kada i sl…)

– Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć), Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu

- Svi hoteli iz ponude su na UPIT, i u slučaju nepotvrđivanja rezervacije, klijentu se vraća novac u celosti u roku do 48h ili se mogu prebaciti na novu rezervaciju. Dress code / pravila oblačenja (Većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama) Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).

 Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program) Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora usklađeni sa YUTA standardima

– Popust za decu u paket aražmanu se odnosi samo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se plaća i uzima po ličnom zahtevu, a u nekim hotelima može biti besplatno.

VAŽNA NAPOMENA ZA KATEGORIZACIJU HOTELA IZ PONUDE KOJI PO SVOJIM
KARAKTERISTIKAMA (NEDAVNO RENOVIRANI ILI IMAJU DRUGE SADRŽAJE I USLUGE )
IMAJU DRUGAČIJU ZVANIČNU KATEGORIZACIJU, OD NAVEDENE, KAKO SLEDI:
Galini sea view 5*, Galini beach/Eden 3*, Osyssia beach 3*, Liberty 3*,
Lefkoniko Beach/Bay 3*, Lefkoniko Sands 2*, Palladion 2*.

 

Hanja

Agia Marina/Hanja

Platanjas/Hanja

Retimno

Kavros/Retimno

Adelianos Kampos/Retimno

Platanjas/Retimno

Panormos/Retimno

Iraklion

Hersonisos

Anisaras/Hersonisos

Stalida

Guves/Hersonisos

Agios Nikolaos

Elunda

Amudara

Google PlusInstagram
YUTA

0117700050
0603033623
0603033624
Makenzijeva 44, Beograd
(Kod Kalenić pijace)
MAPA
amostravelbeograd @gmail.com
Pon-Pet: 09-20 časova
Subota: 09-15 časova